RP jih: Dubenec - Ortex C 4:1

13.01.2013 21:45

(jk) Výpravu céčka provázela tentokrát trošku smůla. Nejprve jsem se špatně
podíval a popletl béčko a céčko, takže v nominaci jsem uvedl soupeře Nový
Bydžov a sraz Dolní Přím. Naštěstí jsem to zjistil a telefonicky domluvil.
Cestu a sraz u benzinky Na Hejcmance jsem domluvil s paní Markovou, ale ráno
jel s dětmi pan Marek a nechal se zmást a dojel na Dolní Přím. Naštěstí jsou
mobily a všechno jsme zvládli. Soupeře jsem včas informoval a naše patnáctiminutové zpoždění nebyl problém.
Samotná hra nebyla špatná.
Lukáš Ranný má pochvalu za klidnou a rozvážnou hru, udělal nějaké chyby a soupeř
byl prostě nad jeho síly.
Kriástýna Kratochvílová hrála poměrně slušně, klidně a pomalu. Bohužel ve chvíli, kdy krásně
útočila, přehlédla střelce.
Franta Marek se nechal nachytat na teorii, ale proti předchozím partiím hrál
krásně klidně a rozvážně.
Jednoznačně nejlepší byla Katka Skybová, vzala remízu ve vyrovnané a komplikované
pozici. Již nikdo nehrál a bylo asi zbytečné riskovat chybu.
Nejhůř jsem hrál já. Soupeř byl slabší a partii jsem měl asi vyhranou.
Hrubou chybou v koncovce jsem soupeři umožnil remízu.
Příště hrajeme doma, sestavu asi obměním pouze na poslední šachovnici. Dejte
vědět, pokud nemůžete.
Jiří Kratochvíl

Dubský Josef (S60) 1319 ½ - ½ 1708 Kratochvíl Jiří
Řehák Ladislav 1536 ½ - ½ 1397 Skybová Kateřina (U16)
Hlava Luboš 1531 1 - 0 1250 Marek František (U12)
Kožešník Petr (S60) 1530 1 - 0 1100 Kratochvílová Kristýna (U12)
Kudrna Miroslav 1587 1 - 0 1100 Ranný Lukáš (U10)

 

Zpět

Vyhledávání

Autorem webových stránek je Dimus © 2010-2015